Aku hanya insan yang lemah

*tajuk macam lirik lagu Yuna-Sempurna la..hehe*



heyp2 heyp ..
assalammualaikum , selamat petang..


dah solat Asar ke ??
syifa dah beres .. u all ?? haaa jangan tangguh2 taw ..
kita ney insan yang lemah .. segala2 yang kita ada and ape yg kita tengok tu semua ALLAH yang cipta .. kita ney sekadar meminjam la ..
ALLAH akan tarik bila2 je kalau kita alpa ..
huhu ..
dah jadi macam tazkirah dah .. hehe .. sekali sekala ta salah ..
syifa sebenarnyer tengah demam ney ... adoii bila la nak baek pulih neyh ...
ney mungkin sebab semalam syifa tingin sangat nak minum air sejukkk ..
hahaha .. padan muka .. ala syifa bukan ape ingatkan tekak dah ok so TERminum la..
hehe ..
so hari ney mula la rase pening2 , loya2 , nak muntah and tade selera makan ..
wah sound like pregnant women je .. haha ..eh kau jangan ~!
pejam celik pejam celik lagi 3 minggu aje lagi SPM ..
tawu SPM ? macam2 org gelarkan .. Sijil Panggilan Maut , Sijil Perempuan Montel (lelaki?) , Sijil Paling Mudah , Sijil Padang Masyar pun ade .. haha macam2 tapi yg ney syifa neyr version Sijil Peksa Mustahak .. betul ark ? ye la kan ? SPM ney penting ar kod .. bak pepatah syifa, No SPM No Life .. hehe ..
syifa harap syifa dapat skor 9A pun ok la .. kalau 9A+ pe salahnyer kan ?? heehee ..
wish me luck !! good luck tuk calon2 SPM seluruh Malaysia ..
nasihat syifa , jangan over confident tau then jangan gopoh2 and MOST IMPORTANT jage kesihatan sampai habes paper ..
ishh syifa still demam lagi , tolong doakan supaya syifa cepat sembuh eh ..
syifa jugak doakan agar diri syifa sendiri and semua agar ta lupa pada Pencipta kita ..
kita ney hanya insan yang lemah ...
kita tade hak pape pun ..
kita hanya mampu merancang and ALLAH yang tentukan ..
pape pun banyak2 la bersabar .. orang yang bersabar tade ruginyer ..
ganjarannyer besar insyALLAH ...
kay ? kay ? kay ?
selamat berjuang my friends ..~!


Facebook Comment Source : Facebook Comment

0 orang baik ✿: