Lilypie Angel and Memorial tickers

10 Febuary 2013

Hola hola chikebumbumbumbumm

*ehemehem* Assalammualaikum , sihat semua ? Acaner sambutan Chinese New Year ? ada ke reader saya yang berbangsa cina ? eh jap saya ni ada ke reader setia ? siapa saya nak ada reader bagai ?

Saya bukan blogger terkenal chikebumbumbum pun .. *tarik tisu sekeping lap airmata*

Tapi takpa , tujuan blog ni wujud pun bukan untuk kejar kemewahan atau kejar populariti ye dak ? ia bertujuan suka suka sahaja , oraite u'all ?

Saja nak berkongsi dengan korang , korang tanak tahu pun takpe ... i tak kisah pun u'all ! 
Actually ada yang bertanya kemanakah hilang saya selama ni .. ye la sedar sedar setahun saya stop blogging .. tak sengaja pun lagipun masalah study .. busy weh ! dan masalah yang saya hadapi adalah blogskin .. " saya dok tahu guno " .. hahahaaaa..

Tahun 2013 ni baru gatal tangan nak blogging balik .. Please please terima saya ye kenkawan sekalian ! mohon beri tunjuk ajar yee ...


Eh jap jap ghasonyo sompat lagi eden nok ngucap HAPPY NEW YEAR ! May Allah bless you with more successful ! And Remember ALLAH always !
ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR ! ALLAHUAKBAR !

XOXO,

Facebook Comment Source : Facebook Comment

0 orang baik ✿: