Lilypie Angel and Memorial tickers

the moment that i was waiting for a longggggg time

selamat pagi dunia ..
alhamdulillah bersyukur saya pada hari masih lagi diberi nafas ..
mengadapnyer saya depan laptop abang saya ney dengan sengaja nak share something ...
hampir sebulan saya tidak meng-update blog saya ney ..

seskemnyer saya pada hari adelah kerana kerana kerana
hari ney

!~ LAST DAY FOR ME AS A STUDENT ~!



HAHA terbaekk ar tuk diri sendiri ..today got last last and the last exam ...
exam apakah ? seni-kah la... HAHA
to budaxx yang taken seni good luck la korang .. korang lukis pe je eh ?
saya lukis fighting fish .. tatau la cantek ke ta ..pada sepasang mata saya memang hampeh la ...
tahap seni tu ade la setakat kindegardennyer student .. haaa kan dah kata buruk ...
tape2 bukan saya nak menilaikannyer .. to PEMERIKSA nnt check my art elok2 eh ..
bagi marks lebih2 skit .. kita kan sesama ISLAM ..harus le tolong menolong ..kan3 ? HAHA

haa .. memang best sangat nak keluar sekolah .. lagipun tu normal feeling bagi best student macam saya ..*winkwink* .. tu baru perasaan for today ,tomorrow and perhaps 2,3 more days lagi ..haa pastu pastu mula la kebosanan dan keboringan menjalar dalam kepala otak ..
pastu teringat2 je nak gi skola .. HAHA sengal **

tadi abah call .. sembang2 pastu abah kemukakan soalan :
abah : dah breakfast ?
saya : belum . abah ?
abah : suda . tengah buat apa ?
saya : tade buat pape .
abah : hari ney exam seni ? last exam kan ? buat elok2 tau
saya : ha'a ya last ..em ok .. weee*tibe2terseronokkejap*
abah : so lepas ney nak buat apa ?
saya : em tatau lagi .. tido tido and tido kot ..hehe
abah : hah ?takpa2 nanti fikir .. panggil abang jap abah nak cakap ..
saya : ok kejap ..*knockknock and so on*

------------------------------------------------------------------------

haa konklusinya pas spm ney nak buat apa ? PLKN dah la ta dapat .. Ariff suruh buat rayuan ..em tape lahterima kasih je .. hehe
cuti punyer la lama padahal best siott ..HAHA .... plan plan .. tatau nak buat ape .. tah2 tido je keje .. HAHA ..tanak2 tamo2 ... esok nak outing dengan buddies ~!! nak nak .. nak spend time dengan dyorang sebelum dyorang fly haluan sendiri .. dyorang buddies yang terBAEKKK gred A++ nyer! cayalah .. THANKS for OUR FRIENDSHIP , ingat and it NEVER THE END !




:: time neyh seminggu sebelum spm .. bagi budak2 yang ta amek spm dyorang last day la ..
kami pun berlagak macam last day .. HAHA .. walaupun tersempat dupdap dupdap ..
buat je macam cool ::



:: time neyh tengah buat praktis sains ..konon la.. padahal snapping aje lebih .. HAHA
muka bebudakSPM yang riang ria ! ::


haa esok tu nak kua dengan dyorg la tapi that boy tade dalam list sebab dia tu datang menyemak dalam gambar neyh ke ..HEHE .. that boy i called him BB ?not baby but BB .. why ? why ? sebab he using BB pastu he promised me that he will buy a BB for me soon .. entoh betul ke idoknyer budak tu .. HAHA ... wait and see janji mesti dikotakan .. jangan tanamtebu di bibir jeh.. ^__^ tapi 5 hari yang lalu la kan that boy tnya isnin(hari ney la) nanti datang skola ta .. mesti la datangkan ..ishh soalan yang ta patut ditnya ..pastu saja buat lawak.. tnye dia " asal?kau nak bagi BB ke?hehe ..pastu he answered back .. ya la (dengan muka yang serious ) HAHA .. dia maen teka teki lak ..ishh takan la kan .. huh ! tatau2 tunggu je jap gi .. seranggg dia ~! "

*BB for blackberry**

chika budak cina yang ber-spek tu la yang paling paling beriya2 nak ajak kuar dari sebelum sebelum SPM hingga la hari pertama SPM .. and last last dia lak taleh join .. T__T
her mom suh jaga saloon ..ha tu la excited sangat ..
info :.: saya memang menyematkan semangat 1 MALAYASIA .. HEHE ^__^


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

ok sekarang masuk part penghabisan nak chow .. nak study seni sikit .. HEHE
eh betul la .. nak tengok balek hasil yang di lukis semalam .. then kot la ade pape penambahan rupa .. haa jum jum .. pukul 2 paper .. 1.50 masuk dewan .. 1.30 g skola kot gerak dari rumah , tapun awal skit .. pegi awal amek aura skola tercinta .. HEHE
most important pukul 5.01 ho0rayyrayyy laa ~!
ok ok ok nak chow sesangat neyh .. tata ~


:: budakk EMAS neyh tuk tatapan sendiri ..Henry Golding ~! ::




syifasyazana


Facebook Comment Source : Facebook Comment

0 orang baik ✿: