Penyakit yang berlelusa

Assalammualaikum readers ^____^

Dunia hari ni dihantui oleh sejenis penyakit yang agak bahaya ..

Penyakit ni akan dihidapi oleh semua golongan manusia ,

tak kira usia , warna kulit , agama , ketinggian , berat ataupun golongan bangsawan

alah dah nama pun penyakit opkos la kan ..

Penyakit ni telah dikenal pasti sejak lama ..

Pesakit biasanya mendapat penyakit ini melalui beredar zaman atau kesan dari keadaan sekeliling

Bila pesakit ni .................


dah dah ..tak kreatif dah nak menipu ... actually nak kata penyakit orang yang suka menyakitkan hati orang .. for him/her rasa they did just for fun .. BUT for people yang merasai .. Hanya Allah je yang tahu perasaan diorang .. kenapa perlu sakitkan hati orang .. err yang yeyn tak faham diorang tu tada perasaan ke bila buat orang annoying dengan diorang ?? cari publisiti murahan ?? oh kamon kamon ... grow up la budak2 ...

bukan apa la.bila kita buat orang marah , buat orang sakit .. kita jadi tak sihat, lepas tu bila tak sihat kita akan berdendam .. so bila kita berdendam kita nak balas dendam .. so masing masing sakit .. tapi adakah itu jalan yang terbaik ? haa renung renung la yaa  ^____^








Facebook Comment Source : Facebook Comment

0 orang baik ✿: