Indah bila wanita bertudung ni ..

bila cakap pasal bertudung ni mesti nak kaitkan dengan artis kan.. em kenapa meh ? err yeyn pun nak cakap pasal artis jugak la...hehe .. dah lama niat nak buat entri ni cuma tak terbuat je ..sebelum yeyn lelap, sajasaja nak buat entri pasal ni ..

jum jum layan ..tamau layan sudah .. ctrl + w pastu tido eh ^___^





  1. Catriona Ross
  2. Yuna
  3. Sheila Rusly
  4. Wardina
  5. Fida Ibrahim
  6. Irma Hasmie
  7. Farah Anuar
  8. Heliza


wahhh banyaknya gamba.. yeyn memang suka bab bab copy paste gamba ni ..hehe .. eh eh manis je kan bila diorang bertudung ..actually ramai lagi artis artis kita yang bertudung ni ..nak yeyn cari boleh tapi yeyn lupa la sapa lagi ..hehe

yeyn tengah tunggu beberapa artis artis ni bertudung ..wahh jeng jeng ..agak agak korang sapa eh ? ce korang  teka dulu .. teka la dulu ..kalau salah pun yeyn tak marah korang ^___^

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.






ahakkkkss ..heee ..sapa tau kan satu hari nanti hati diorang terbukak nak peluk agama Islam .. SubhanaAllah ..bak kata Rihana; " Nothing impossible in this world " ..hehe

okay la korang ..yeyn nak beradu dulu
okaybyee~

Facebook Comment Source : Facebook Comment

5 orang baik ✿:

Urzain Hussain said...

perempuan kalau pakai tudung memang cantik..^^

cik-yeyn said...

@Urzain Hussain

betul tu tapi kalau artis2 kat bawah tu pulak yang bertudung ? :)

eddydannieal said...

Heliza juga paling lawa.. mata sweet.. memukau..

cik-yeyn said...

@eddydannieal
Heliza semestinyaaa ^___^

amii afandi said...

heliza comel:)

hehh. perempuan pakai tudung memang lawa.