Puasa Puasa Puasa

cepatnya masa berlalu ..dah seminggu kita berpuasa .. ye la hari ni 7 Ramadhan ..
patutla orang ramai dah kecoh pasal shopping raya .. heeee .. korang dah shopping untuk raya ? yeyn belum lagi .. tak rasa nak raya pun ..hehe ^___^ okay yeyn tipu .. mana ada orang tanak raya ..  * duit raya tolong pos eh ..hehe *

korang perasaan tak ..dah lama yeyn tak menghapdet belog ni .. nak kata bersawang tu tade la pulak sebab yeyn tade skendel dengan abg spiderman ..heee ..busy sangat sangat dengan assignment yang diberi bertubi tubi oleh lecture dengan rasa bangganya..

walaupun dah lambat seminggu yeyn tetap gak nak ucap Selamat menyambut bulan Ramadhan al-Mubarak .. kalau tada alasan yang munasabah puasa tu biar penuh eh .. ^__~
hehe ..

Facebook Comment Source : Facebook Comment

0 orang baik ✿: