Hujan di Pagi Hari

entri di pagi hari ..agak pagi lagi sebab belum pukul 12.. 
lapar sangat sangat .. alangkah indahnya dunia kalau pepagi ni tingtingting je terhidang cupcakes depan mata ..
wahhh sukanyaaa .. nikmat gila makan cupcakes plus minum secawan nescafe panas2 ...tengah tengah dingin sejuk hujan ni ..perghh layann ..
dengan bebekalkan perut yang kosong sambil bermoodkan nak semakkan blog ..
then teringat lak pasal Kolej Profesional Mara ( KPM ) ..yeyn dapat kat Kuantan , Pahang .. jauh dari rumah  halaman apatah lagi kampung halaman tercinta nun di Perlis sana..
kawan yeyn ada yang dapat kat Melaka , ada yang dapat kat Johor .. adhoii tak boleh jauh lagi ke ? London ke .. Amsterdam ke ..

so tadi pegi la Google Map .. search kawasan KPM Kuantan tu

mak aihh ..keliling hutann ..jungle tracking salu la nih ..
korang nampak tak tanda A tu ? haa tu lah kawasan KPM .. terbaik wokk , keliling dia ejo ejo ..means tumbuh tumbuhan or other meaning ..hutan laa
orang dah kata dah Pahang byk hutan , felda ..alah bukan yeyn mintak situ ..rezeki ada kat situ ..
haaaa  ^___^


Facebook Comment Source : Facebook Comment

0 orang baik ✿: