Diari seorang pelajar : Did you know what is T Square ?

hey korang ..yeyn baru balik dari kelas .. tak mandi lagi nih ..teruih nak update .. hahaha



korang tahu apa benda ni ? ni la namanya T Square .. yeyn kan amek course senibina .. * bakal arkitek gituww. Hahaha * so , yeyn perlu dan penting la benda ni pada yeyn .. sebelum ni yeyn tak pernah guna , kat rumah pun tade.. so beli yang baru .. yeyn ni rajin sangat .. lepas habis guna mesti nak simpan balik dalam plastik ..Hhahaa.. alaa yeyn kan jalan kaki balik rumah kena la simpan balik kang terlanggar sana sini silap haribulan patah pulak...kena pulak beli baru ..kan dah rugi ..Heeeeee ^__^v

demikiannya mulai hari ni yeyn takkan simpan dalam plastik balik .. yeyn agak serik .. sebabnya ? T Square tu kan baru .. so setiap bucu dia mesti la tajam2 lagi - -"
then tadi entah tersalah tarik terus terkena tangan yeyn T-T ... berdarah non-stop .. sebab kena kat urat lagi.. Ya Allah , sakitnya bukan kepalang .. memang teruk ..
kawan2 yeyn bawak la yeyn pegi farmasi .. kalau klinik tak sempat .. errrr



so inilah hasilnya T-T


ps: bukan senang nak jadi arkitek ni - -"

okay la yeyn nak rehat ..pening2 , rasa nak pengsan pun ada ..malam ni ada assignment  + medical check up + pastu nak tengok BOLA .. ^____^

Facebook Comment Source : Facebook Comment

4 orang baik ✿:

~HanAlia said...

kesian awk ye..:)
lain kali hati2...
sy dh dua thn guna bnde ni blom jd kes mcm tu lg...[dlu sklh teknik] skrg pn still guna alhamdulillah xde ape2 :)

Apel D. Doragon said...

t square kan pedang akitek... hehe

Yeyn Mae Ri said...

@~HanAlia
hee ..dah serik la hana .. lepas ni kena lebih berhati2 ..hehe ..nak pegang pun takut :D

Yeyn Mae Ri said...

@Apel D. Doragon

betul la tu Inchik Apel ..
pedang cucuk diri sendiri ..Haha :D