Today's lunch pekena nasi kandar !



* atas ihsan Inchik Google *

hari ni yeyn tak memasak kat rumah .. akibat kepenatan yang tak pernah pernah hilang ..hahaha
tiba tiba rasa agak malas pulak hari .. so dengan bangganya pegi kedai tapau je .. mula mula susah jugak nak cari kedai sedap ..ye la kan selalunya yeyn masak je kat rumah .. kebetulan hari ni ada dua orang kawan yeyn datang rumah .. diorang datang jumpa konon rindu ..hehe ..last2 busy dengan assignment .. huh ?

masing masing tak tahu nak pegi mencekik kat mana ..last last ajak diorang pegi makan kat An nur nasi kandar .. sementara lil adek still ada kat dewan mill , yeyn pegi tapau dulu .. sampai sampai je kat kedai tu agak blurr ... sebab yeyn sungguh lama tak pegi mana mana kedai nasi kandar lepas yeyn diistiharkan alergik dengan ayam & seafood =.= ..salunya tapau ayam madu je ..

lepas habis tapau 4 bungkus ..sampai je rumah mencekik la tunggu hape lagi ..hehe ^____^
kenyangnya sampai sahur esok pun terasa ni .. punyalah superb gua cakap lu ! Hahaha

rasa macam nak guling guling je nih ( - . - )
bye korang .


Facebook Comment Source : Facebook Comment

0 orang baik ✿: