Diari seorang pelajar

Assalammualaikum semua dan selamat pagi ..



Yeyn tengah isi borang dan esok bermulalah diari yeyn sebagai seorang belajar berwawasan tinggi gunung mengayat ..Hahaha .. melampau kan .. padahal tu lah azam yeyn .. cehh student la kan ..Alhamdulillah selepas sekian lama duk pening pening pusing pusing pi mai tang tu at last yeyn dah ada tempat hala tuju .. InsyaAllah kat sinilah rezeki yeyn .. korang doa2kan yeyn .. heee ..

oklah abah baru je hulur borang setebal kamus dewas bahasa dan pustaka edisi 5 tadi ..banyak oo kena isi ..jadi dengan ini sementara dakwat pen belum kering yeyn nak pegi isi dulu .. kejap lagi nak layan cita korea .. pasni taleh dah ..Hahaha

bye korang ^___^

Facebook Comment Source : Facebook Comment

0 orang baik ✿: