Diari seorang pelajar : I got new a name from my lecture ..

hey guys .. know what , i got new a name from my lecture .. aww sweet yoo ...
hehe ..sebenarnya cam ni ceritanyaa  .. nama yeyn ( nama sebenarlah bukan 'yeyn' ) sama dengan nama one girls ni .. nama dia panjang .. ada 3 perkataan .. nama yang sama dengan yeyn tu nama akhir dia.. tapi dia lebih bahagia orang panggil nama tu ...dan dia dah biasa dengan nama tu , ye la kan ..dah lama orang panggil dia guna nama tu ..begitu juga la dengan yeyn .. tapi nama yeyn tu kat depan ..sebab tu orang panggil ..

then masa kenalkan diri sorg demi sorg .. lepas turn yeyn , turn that girl pulak .. the lecture pun cakap tak boleh panggil nama sama .. * memang la kan , nanti keliru * 
so then the lecture call me Ana Syasya  .. ohemjayyy .. aww aww sweet kan ?haha ..that girl , we call her Nabila

so do call me Ana Syasya ..heee ^___^

okay korang ..yeyn got work to do ..dah amek senibina so kejanya melukis la ye dak ..
byeee korang take care yoo!

Facebook Comment Source : Facebook Comment

0 orang baik ✿: