Lilypie Angel and Memorial tickers

Ye semua ni sebab saya sayang awak ...


awak ! if awak dah jumpa blog saya ini..most WELCOME to isi hati saya .. saya luah everything kat sini..
if awak annoying dengan saya..awak bagitau kat saya cepat cepat eh.. saya mungkin ta sedar silap laku saya..
saya hanya manusia biasa.. saya hanya seorang gadis berhati kecil .. 
saya tada tempat nak share problem saya... bagi saya awaklah segala - galanya , awak kan tempat mengadu saya, awak jugak kaunselor saya..
awak maafkan saya kalau isi isi blog saya ni buat awak sakit hati. ... bukan niat saya..
betul saya ta sengaja nak guris or calarkan hati awakk ... sebab awakkan penah kata saya dalam hati awak.. kalau hati awak sakit , terguris.. tak ke saya jugak turut terluka ..
mungkin awak dah sedar akan sesuatu ...saya takan mention benda tu kat sini... bukan tanak mengaku itu salah saya.. tapi everything happen got their own reasons.. bukan salah saya..
♥ saya sayang awak sangat sangat 


 ♥ ye semua ni sebab saya sayang awak.. 






Morniteee DearDarling   


Facebook Comment Source : Facebook Comment

0 orang baik ✿: